Goddagens!

Hej på er mina vänner!

Min dag har varit väldigt jobbig, började med att platta håret och smijnka örat, mitt vänstra öra har blivit lite konstigt på sistonde, det hänger lite liksom!

Sen under dagen så har jag tränat bänkpress på gymmet, såg en massa AS snygga killar där! kan inte fatta att det finns sånna på riktigt, trodde bara dom fanns film! :)

Nu är det idolmys på hantverkargatan 27A, väldigt fin julpyntning i Philips lägenhet må jag säga! hans mamma gjorde ett mycket bra jobb!

Ikväll ska jag ut och springa limsjön runt tänkte jag! hört att de är mycket killar där ute nu på fredagskvällarna!

Puss och pill på er <3<3

Kommentarer
Postat av: Nathalie

vilket gym hänger du på:O?

2009-12-05 @ 00:08:25
Postat av: sofie

Natha, tror du att det är jag som har skrivit detta inlägg? De är ju självaste Philip! :P

2009-12-05 @ 00:49:33
URL: http://sofiedragsten.blogg.se/
Postat av: Olga

PHILIP, din jävla pajas :D

2009-12-05 @ 01:18:56
Postat av: Philip

vadå jag? :O

2009-12-06 @ 21:12:35
URL: http://sofiedragsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0