Ena till det andra.

Jag borde inte hoppas för mycket.
Vilket jag antar att jag gör..
De känns som att jag alltid hamnar fel.
Dras till det mindre bra..

Har gått ifrån det ena, och än en gång dragits till de dåliga?
varför,varför,varför ?

När man känner att de är nåt är fel,
så brukar det oftast stämma.
På något sätt så har jag alltid haft rätt.
Cassandra säger åt mig att inte tänka så mycket
runt alla saker och ting.
Men det går inte att låta bli,
när man kanske vet att de stämmer.
De man alltid känner på sig.


Jag hatar att jag oftast är så jävla lurig och lustig utav mig.
För oftast så ger det mig sanningen, fast jag kanske inte vill veta av den.

Än en gång ska jag skita i det och fortsätta framåt..

Jag borde ha vetat bättre när jag klev in i det,
att det är svårare att dra sig ur!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så är det för mig också.

Skit drygt att tänka så mycket. Man känner verkligen på sig när det är nått som är fel. det gör jag också.. Jobbigt ibland, men man vet så väl när någon ljuger. Och man kan få personen/personerna att tala sanning. En sanning som kan vara den värsta i ens liv ibland.

2009-12-05 @ 15:17:30
Postat av: sofie

Anonym; håller helt och hållet med dig!



2009-12-05 @ 15:41:36
URL: http://sofiedragsten.blogg.se/
Postat av: M

Yes, otroligt lika! Läskigt men de är vi!

2009-12-05 @ 16:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0