00:59

Heeey!

ligger till sängs,är faktist ganska så seg.
Även fast jag har sovit minst 14 timmar igårnatt.. :P

Mathias den gooe pöjken ställde upp och sjusade hem mig!

Har inte skrivet alls mycket på sistonde,
men har inte sovit hemma så det blir inte så mycket
skrivandet då.. :)
Men lovar att jag lär ta tag i det hela.
Allting går iallafall framåt för min del.
Allting funkar faktist väldigt bra! =)
Så jag hoppas verkligen att de håller,
fast jag känner endå motgångar.
Men som Cassandra(Olga) säger att jag inte ska
tänka så himla mycket.
För då blir jag bara orolig och tror en massa onödigt.. :P

Men iallafall, trodde verkligen inte att TOVE skulle åka ut ikväll?
Shit, pommes fritttttt!
Men jaja, vi vet nu vem som kammar hem segern!
ERIK ERIK ERIK ERIK! ;) <3

God natt med er, hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0