Tisdag,Onsdag,torsdag idag :)

Tisdag:
Så sov jag hos Johanna :)
Vi åkte upp till Leksand och spela lite kubb och åkte sen
hem för att kolla på twilight! OMG, ganska så bra film endå ;)
Innan jag åkte till Johanna så hade jag även tagit en trip till
Familjen nord. Eller ja, mest för att träffa Anders trodde inte att
lisa skulle vara hemma, men det var bara bättre.
Kändes så klart som hemma när man kom dit, men endå
GRYMT jobbigt.. usch! Men dom verka ju glad att se mig iaf..
Och i vinter så blir det ju att åka till furudal och kolla på brosschan
när han spelar :) Och hälsa på han hos hans pleace!
Då kan jag ta med mig Malin också ^^

Onsdag
:
Då hängde jag med mamma till borlänge och det blev en heldag
med henne :) kinamat och massashopping!
PÅ kvällen så åkte jag hem till Hannapannapäronpung!
Och även Ida kom dit efter jobbet, vi gick ner till OK och hyrde
1film och käka massa chips, som man faktist får göra ibland.
Vi somnade kanske omkring halv 2, uschabuscha!

nu idag, har det inte hänt så mkt.. har vart hos morfar&mormor
där det är lugn och ro.(där man kan få tänka ifred)
Kom dit och sov ca 3 timmar, hur skönt som helst.
Och nu är jag hemma igen, ska jag gå ut och sätta mig i solen tänkte jag =)

/.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0