Oavsett !

De sista du gjorde för mig va,

Du bäddade ner mig i sängen,
pussade mig på pannan och
sedan viskade du i mitt öra,
jag älskar dig!
De är ett minne som alltid kommer
att finnas kvar oavsett..


Sitter här och tankarna bara sprattlar i huvet.
Önskar verkligen att man kunna bo någon annanstans,
hos jose exempel i Örebro :)
Där kan man träffa andra ist för att bara se massa gammalt ?
Hehe, jaa alla känns ju så yngre här...
Och dom som tagit studenten, dom i min ålder. Har ju flyttat ifrån leksand.
Och jag och lisa blir kvar ett år till...
Visst vi kommer att överleva och vi kommer säkert ha ett grymt roligt år,
sen kommer det säkert nåt nytt att titta på också? ;)
Nej, nu ska jag inte tänka så, ;D men man blir som man umgås (brudarna)

Nu skicka johanna ett sms också, vi ska åka till Mora och kolla på hockey :)
j20 har cup där uppe så det blir nog roligt att kika på ;) (Y)
boysboysboys!

/.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0