Hemma från storstan!

Hello! =)

Nu är vi hemma med halmen.
Vi åkte med en buss som gick 17:15 ifrån Centralen.
Det fanns nämligen inte platser kvar på de tåget som vi tänkte åka med.
Så det fick bli buss denna gång för oss.
Typiskt oss tjejer att inte beställa i tid, utan ska alltid ta sista minuten,
eller ja... Försöka iallafall, haha!
Vi va ju ut i går på någon klubb som hete Magneta tror jag,
och de va helt OK kom in lite lättare eftersom vi stod med på listan.
Annars hade vi nog fått stått i kö rätt så länge.
Men jag tror jag aldrig sett så många Bratz i hela mitt helaste liv!! ;)
Shiit alltså, och det bara SKREK pengar av dom..
Vi tog en taxi hem runt 3 så vi somna kanske runt 4 eller nå
sånt.De är iallafall en sån jäkla skillnad på uteliv där än här hemma!

Och såklart så är jag inte förvånad över mig själv att det är alltid
jag som ska göra bort mig totallt!??
Ramla rakt mot en kille i tunnelbanan för jag INTE höll i mig.
Kunna inte bli mer PINSAMT, men dom andra tjejerna och killen
fick sig ett bra skratt! ;P

Har haft en superduperbra helg med mina underbara brudar!
Saknar er redan! <3
Tack för en trevlig helg :)

/.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0