Good natt !

helloj!

har precis kommit hem ifrån Leksand.. Johanna skjusa jag till insjön :)
Matchen va faktist rätt så rolig att titta på, dock förlorade leksand med 5-6
men det va väl skitsamma.

Fest!

Ryktet spred sig sen vidare med dom vi satt
med Lerbrink,david,flodda och mattias m.m att det va fest hos Olle.
Så Johanna och jag tog oss dit och kika lite, och sen efter kom dom andra
grabbarna, och visst vare fest. Ellerja, iallafall för olle ;)
Han kommer nog dock inte må så himla bra i morgon, hehe!
Men mikael skulle nog sova där hos han inatt, så han har ju någon som
kan ta hand om han.. ;)

Imorgon dåe, då blire jobb te halv3 sen bara brummar dagen på för fulla muggar!
Vi åker hem te jennifer och har kräftskiva där, sen kikar lite på insjödagen.
Sen så kommer Melina och Rebecka dit också, så vi 4 tjejer ska vidare te
lucky sen tror jag, jose lämnar ju mig för ÖREEEEBRO såå ;)
Neeejdå, men hon skulle tydligen jobba på söndag,  och hon behöver ju pengar
till våran sistaminuten som vi kommer ta i mitten på September!!?

Nu så ska jag sova, om ett fåtal timmar så ska jag upp igen och åka in mot
leksand och sliita på jobbet!



/.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0