Galet uteliv!

Wiihow, vilken utgång ! ;)
Vi hade så grymt roligt, även fast vi inte ladda fullt ut eftersomdet blir idag.
Vi va på någon klubb som hette Metro och där kände vi Adam som jobbade
så vi fick såklart gå in före alla andra i kön, och det va ganska så skönt att bara
gå in och dom andra som stått där ett bra tag fick stå kvar. hehe!
Musiken va grym, och jag tror vi såg 1av världens snyggaste kille också!
SÅÅÅ jävla grym på att dansa och hans kompis också, ilooooveit ;)

Vi kom hem vid ungefär 3 halv4 någongång.
Och innan vi åkte hem gick vi på donken brevid och käka lite,
och när vi kommer hem sen till lägenheten så hittar jag inte mitt
bankomatkort SÅ klart!
Vi josephine hjälpte mig att ringa dit och VISST så hade dom mitt
jävla bankkort där,jäävla vilken tur man ska ha i oturen ;)
Så det ska vi hämta idag!

Nu äre dags att fixa iordning sig för en dag på stan!

/.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0