Första dagen avklarad!

Nuu ligger jag hemma i djura i soffan..
Måste säga att det känns lite konstigt att vara hemma igen.
Eftet bott ensam i Leksand under hela förra veckan,
vilket va hur skönt som helst :)
Men nu är jag hemma igen, tror jag hade mer packning med
mig än när man har när man flyttar ;D

Och idag började allvaret igen, suck!
men det gick barabra, ganska så soft dag.
Berra gick igenom schemat och en massa annat.
Och imorgon nuuura, då ska vi tydligen vara med OP2.
Visst "brudarna" säger jag inget om, men resten??
Aja, det får gå som det går.. haha!

Stockholm!!
LÄNGTAR ihjäl mig, på torsdag kväll så åker jag,johanna,jennifer och josephine
till stockholm till Rebecca.. Våran pärla fyllde nyss hela 20 år som
ni kanske vet. Så vi ska dit och fira henne :)
Kooommer bli helt TOKIGT! ;)
Sen hoppas jag att min jacka har kommit ut där nere också (L)



Nu ska jag kika lite på Ett gossip girl avsnitt som går på
kanal5..

/.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0