faller ner tillbaka.



Jag behöver en hjälp, en tröst.
jag vet att jag har skrivit en gång säkert flera gånger också,
att jag har gått vidare att jag är på väg framåt..
Men jag faller bara tillbaka!
Att jag sitter här och gråter gör väl fan ingen nytta??
Nej, det göre verkligen inte.
Men det lättar, och det är så sjukt skönt..

Jag har så sjukt svårt att sova om nätterna.
Jag brukade aldrig sova ensam.
Varje gång eller varje natt,
så hade jag alltid en hand på din
rygg,mage,idinhand för att veta att du
fanns kvar breve mig, jag va trygg!

Men den tryggheten är borta,
att vakna varje gång och veta att jag är ensam
gör mig så jävla rädd.

Kommer jag någonsin få känna just den känslan igen,den tryggheten?
Jag är livrädd.

/.S

Kommentarer
Postat av: Johanna

du vet att ja alltid är här för dig!<3

2009-08-04 @ 15:48:16
Postat av: Caroline

Men gumman :/ Klart du kommer få känna den känslan igen. Ge de bara tid. Du kommer få de så mycke bättre ! <3

2009-08-04 @ 16:21:41
URL: http://carolineanny.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det går över, tro mig :) Har gått igenom nästan samma sak och det blir bättre =)

2009-08-04 @ 19:22:49
Postat av: Din Jösse<3

Älskade lilla pingla<3



Du har levt största delen av ditt liv med denne karl.. Klart att du känner dig ensam. Det är helt okey att känna sig ensam. Men tänk dig inne i själen, inne i självaste lilla Sofie. Vem tror du är starkast av dig eller X? Det är du min lilla pärla<3



Det kommer alltid komma dagar, nätter även eftermiddagar då allt känns bajs. Du kanske känner en igenkännande lukt? Lik person? Vad som helst. Men samtidigt får du se det som din bearbetning. Man behöver inte alltid ha någon för att funka. Fan ENSAM ÄR STARK! Du är grym. Du är bäst på alla sätt och vis =)



Låt det vara tugnt när det är tungt, men då ska du fan låta det vara på topp när det är på topp :D



Du fixar det här, vi fixar det här!



Du är ALDRIG ensam<3

2009-08-04 @ 22:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0