Converse

Hello!

Började 10 i morse och lektionen slutade typ halv 11,
och efter den så hade vi hål över 3 timmar.
Vi började våran andra lektion klockan 2.
Så det va liteeeeeeeeeee segt!
Men jag,Lisa,Hanna och henne kompis gick och tog oss
en goood fika på siljan. Så tiden skulle gå fortare,
sen gick vi förbi Johanna på salongen för Hanna skulle
skaffa sig en klipptid.

Öhm, efter lektionen så åkte jag och lisa te simhallen för att
sola lite.Och efter det så hämtade vi upp, Tilda,Zandra och Lina vid mitti.
Sen åkte vi te insjön för jag skulle kolla på converse men det
fanns inge storlekar kvar. SÅ jag får väl lov att vänta te det kommer
in dåeee.

Nu ska jag ta mig en dusch!

/.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0