Trevligt igår!

Heej! Gud va fint väder vi har fått ! Älskar solen. Har varit och kollat på en av jonas matcher som han har idag.
Ska strax iväg igen. Och gud va skönt det va att sitta där i solen alltså. I live it ;)

Gårdagen: Johanna och Jennifer kom och hämta mig hemma i Djura. Vi åkte vidare till insjön för att fixa oss där innan vi skulle ta tåget upp mot leksand och det gick vid 20:40. När vi kom till elvira, eller elvira hade fått lånat linas lägenhet. Så vi va alltså där och drack lite innan vi gick vidare till Studentfesten. Vi hade skittrevligt, säger bara ballonger ;D
Va rätt så mkt folk på baren, det kom fram en kille till mig,johanna,jennifer som jag inte skulle ha gjort det om hans  "öhmm" tjej va med. Men de va väl OK!  Nog om det.

Nu så kommer josephine alldeles strax, och vi ska ta en glass och kika på Jonas match! <3

Pusspuss älskar mina tjejer ! FF,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0