Tränaträna!

Det blev då fan inge pass för Tilda heller!?
Man fick ju lov att ha en förälder med kopierat deras namnunderskrift.
Så det blev en ONÖDIG vända till borlänge, eller en DYR bodylotion kan man kanske säga :P
Men men, vi fick komma ifrån hemma lite iallafall.Efter vi hade vart där så blev det ännu en trip till gagnef,
för Tildas bikinisar hade kommit med posten från H.M. Sen skjusa mamma hem mig till Jonas.
Och vi åkte och träna även vi 2, så har tränat 2 gånger på gymmet idag. Sen blev det att springa nere på strandpromenaden och då va mattias också med oss. Fast jag kanske inte va så där jätteseriös,
för jag får så JÄVLA ont i öronen. Usch, så skaffa er inte öroninflamation någon gång!
För det sitter kvar hela livet verkar det som..

Nu har vi duschat, och är vrålhungriga iallafall jag då :P
Sen ska vi och kika lite på Nattcupen i gagnef, Johanna spelar ! och massa mer som man känner förstås!

Hade, hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0