Studiebesök på moralasarett !

Idag så har vi varit på besök på Mora lasarett. Vi har vart och kollat vid Dialysen,EKG kliniken m.m
Och sen träffat chefen för lasarettet och fått sett hur det är uppbyggt och sådär :)
Det va faktist lite intressant att se allt, och man blev ännu sugnare på att jobba där.
För jag jobbar hellre på ett lasarett än på ett hem. (Y)

Har precis ätit lite pannkakor med mamma och kollat på grey's.
Och nu slog jag ner mig här, orkar inte sitta här igentligen.
Får bara ont i magen på nåt vis. Men men :)

Valborg:
I morgon är det valborg och jag vet inte än vad jag ska göra rikigt,
några av oss tjejer ska till Josephine. Och det skulle jag också ha vart om inte jag skulle
till sunne på spat på fredag. Men nu istället så blire nog Floda eller att vara med Jenny i Leksand.
Och det blir nog lugnt för mig del, efter det som hände i helgen.
Usscha, såååå vi ses väl kanske i leksnad eller floda!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Du ska ju med till floda ju! ;)

2009-04-29 @ 21:47:01
URL: http://liisasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0