Sitter i skolan.

Hejhej, första inlägget idag. Och OJ va sent  ute jag är, skulle ju ha skaffat en bärbar dator!
Men det får bli när man har pengar, hehe!
Lisa och jag sitter i skolan, sitter och väntar på att bussen ska komma. Och det
kommer nog dröja ca 30minuter till. Vi har väntat i 1h och 15 minuter.
Suck, går fan inge bussar till djura. Men så äre när man bor i skogen ;)

Blir att äta när jag kommer hem, sen ska jag röra på mig lite.
Ta mig en springtur, eftersom det inte blev nå gym för mig i morse!

Och madde, de inlägget om att jag skulle äta nyttigare har ingenting om att jag ska gå ner i vikt att göra.
Utan att jag har så jävla dårliga matvanor, bara massa skräpmat och snacks!
Så de är det som jag ska ändra på, :)

hörshemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0