Relax !

Relaxen, guud vad man känner sig fräsch nu alltså! Jag har nämligen vart på relaxen i Leksand. Det va jag,
lisa,tilda och Lina. OCH det va ju hur skönt som helst. Bada bubbelpool,ångbasta och Sola. :)
Bara slappa i hela 2 timmar! Och sånt ska man inte tacka nej till, för det kan man behöva ibland.
Jag känner mig så len och fräsch, så usch va skönt ! :)






TVkväll:
Idag då, det blir att sitta framför tven hela kvällen.
Först blir det säsongstart av UglyBetty klockan 8-9.
Sen blir det att  se dubbla avsnitt  av desperate som jag sa i ett tidigare inlägg.
Från 9-23:00 ! Wiee, massa popcorn kommer att gå åt!

Men nu ska jag gå och göra mig några ägg, sen fixa ihop några GODA mackor och
gammeldags choklad! MUMS!

Puss!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0