Jaaa juste !

Kom på en sak, jag åkte ju tåget vid 1 till borlänge från Leksand. Och jennkan den bruden hängde med iallafall :D
Vilken pärla hon är, för hon kan ju inte lämna mig ensam på ett tåg liksom;)

Iallafall så när vi kom till borlänge och hoppade av tåget, så kommer det en ganska så lång kille (typ turk) värsta lipsen Josephine ;) Och JAG glor ju som satan eftersom jag känner igen honom från nånstans med kommer inte ihåg var ifrån. Och jag kollar på Jennifer och jag ser på henne att hon också blev fundersam, och jaaa samtidigt sa vi till varandra!
: Känner du också igen den där killen !!??
Jag: jaaa vafan, vart ifrån då någonstans!?
Sen kom båda två på att han va ju från Linda rosings program, Den Rätte För Linda Rosing!
Han kom ju 2a och är ju modell för HugoBoss ! :P

Kommentarer
Postat av: din favorit jennifer

klart jag inte kunde lämna dig så du fick åka själv på tåget stumpan;P

2009-04-26 @ 16:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0