Händelserik helg !

Fredags: grillning och brännboll nere vid gammelgårdarna!
De va jättetrevligt, med trevliga folk. :) Så det va lyckat, måste göras om enligt mig iallafall!
Kvällen slutade hemma hos lina, det va skönt att komma in för det va ju inte så jättevarmt
när solen hade gått ner. Sov hos babe <3

Igår: (lördag) Utgång på lucky. De började jättebra, mys hos jenny grillning :) Mums.
Blivit en tradition att förfesta där kanske? :P
Kvällen slutade inte så bra, orkar inte skriva om det här.
Jonas du är du iallafall bäst på alla sätt och vis <3
Tusen tack för hjälpen, och till er andra också !

idag: (söndag) Seeegdag. Tog mig en cykeltur till morfar&mormor för mamma va där och
tvätta bilen. Sen åkte vi hem för vi skulle äta mat. Sen har jag faktist skrivit klart 3 uppsatser  (Y)
 Efter det så åkte jag ner till fors igen, mendå hade morfar&mormor åkt upp till stugan.
Så då blev det att cykla hem igen.
Då åkte mamma och jag till gagnef för att handla lite, sen åkte vi förbi madde,pär och agnes
som också är en tradition när man åker till gagnefshallen :P Leka lite med agnes förstås!
Sen åkte vi hem och rotade i rabaterna, så nu är dom fina! :) ooooch efter det, blev det onetrehill&Gossip!

NATTI på er <3

Älskar min J !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0