Färjestad!




Jajajaja, ojojoj !
 FBK-HV71

Såååååå himla spännande match. Usch! Fast började dock se på matchen under 3perioden, för jag hade annat för mig.
Men fytusan alltså, tror jag aldrig har vart så jävla nervös när jag kollat på en hcokymatch. :D
Visst, HV va bättre i dom 2 första perioderna men sen kom Färjestad ikapp. Och oojoj, va KING dom va!
De va så spännande så jag fick lov att ändra i 4 perioden , och SÅ klart så blev det mål då, det övgörande målet för matchen. Från självklart färjestad! ;) YES! Så det känndes ju skönt! :P haha! Kan man sova lugnt i natt nudå.

Så ska nog sova nu snart, vill ju sova hos älskipelski. Men har ingen bil. Attans!
Natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0