tjejerna <3

Helllloj!

har precis kommit hem, efter att jag har vart med mina underbara tjejer :D
Fyyyyy
va underbart de va att få träffa Josephine,Johanna,michaela!
Josephine kom och hämtade mig efter jag jobbat på konsum.
Sen tänkte vi att vi skulle åka och överraska dom andra tjejerna.
Men då kom jag på att Johanna brukar ta 7 tåget. Så vi åker ner till tåget och väntar,
men vi såg ingen Johanna. så vi åker tebax in till noret. Men då ser vi Johanna uppe vid hemköp
och hon går ner mot tågstationen.
Vi gör världens fulaste vändning ;) Och GASEN i botten!
Åker förbi henne och ner till stationen och HOPPAS på att hon INTE såg oss :O
HAHA, men efter ett tag så ringer Johanna, och hon kommer med raska steg ner mot stationen
vi sitter där med våra dunjackor med luvorna på. Och sen TAADA :D
Hon blev superglad. men hon undra va fan vi höll på med och varför inte Josephine
svarade när hon ringde till henne ;)
Men det skulle ju vara en överraskning!!

Efter det så drog vi vidare te insjön och hämtade upp Rebecca som Josephine
också hade lurat ;) FETT nice!
Sen så åkte vi hem till Johanna för hon skulle äta lite middag, men det slutade
med att vi satt och fikade MUFFINS som underbaraste Josephine hade bakat
idag med Joline :) Som va en överraskning till oss tjejer.

Hon e fööööör goo våran Josephine!

SÅ nu sitter jag här, men ska sova ! Dödstrött som vanligt.
I morgon blire skollunch med tjejerna;)
nästan hela bunten ;) fattas bara Jennifer som är i USA.
Och michaela. Som flyttar till stockholm på fredag :(

Men men.
Nu ska jag sova !
pussokram

/ S.D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0