Packar.

Nu så håller jag på att packa ner lite grejer som jag ska
ha med mig ner till Jonas. För det mesta blir de ju kläder ;)
Men det är alltid roligt att packa, men lite drygare att packa upp
att sen igen.

Men jag ska fortsätta packa sen så småningom sova.
I morgon vid 9 tiden, så far vi mot Mockfjärd för vi ska hämta
(Lisa),Jonas mamma där på jobbet vid 10 tiden. Sen bär det
iväg mot småland (Vimmerby)  :) Kommer ta sin tid.
Runt 5½ timme kanske :) Men väntar man på nåt gott
så kan man vänta LÄNNNNGE ;)
Vi åker direkt till Vimmerby för jonas har match mot dom. (han spelar i Boro)
ska försöka skriva nåt när jag är där nere, men det visar sig väl!

Annars får vi ha ett trevlig lov och Halloween!

/ S.D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0