Morgonpigg, NOT!

Jag är hur trött som helst. Även om jag tog mig upp ur sängen.
Fan,tussi bara låter hela tiden. blir tokig!
Sen hade jag lite tid över innan jag ska gå till bussen, därför satt
jag mig här.

Jagsaknardigjonas. Vill vakna breve dig din knöl!
Men inte då, jädra hocky säger jag bara.
Men jag får väl stå ut antar jag helt enkelt :)
Men jag saknar dig, det gör jag allt. I massor!

Nu så ska jag borsta tänderna sen dra mig te bussen!
Idag så jobbar jag också efter praktiken.
Slutar halv 4 från edshult, sen börjar jag 4 på konsum.
Men jobbar bara te halv 7, men det blir ju en LÅÅÅNG dag!
Och de känns, om man inte lägger sig tidigt på kvällarna.
öhm, host! Som då jag inte gör ;P

<3
/ S.D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0