hemma igen.

Nu är jag hemma igen efter en välllldigt tröttsam arbetsdag ;P
haha, tror jag somnat 2 gånger idag på lunchen och eftermiddagsrasten.
Kanske lite pinsamt, men äsch man känner alla där nu så det
gjorde väl ingenting.. Dom skratta åt mig bara.:P
Fick reda på i morse att en av mina favisar hade gått bort igår morse.
Så de va tråkigt.! Men den personen har det nog mycke bättre nu.

När jag kom hem blev de kålsoppa! Mums!! :)
Sen har jag settat och kollat på One Tree Hill.! Och nu sitter
jag här. Jag ska väl städa lite och sen skriva lite om praktiken
som jag skulle gjort från första veckan.Men de spelar väl ingen roll.
Dom vet ju inte när jag tog tag i de arbetet.


hejsålänge!

/ S.D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0