Fredag kväll!

Nu så har jag och mamma kommit hem från gagnef.
Mamma och jag har vart och handlat på rättpris och
efter det så drog vi till madde och pär.

Vi gjorde ju världens tappe när vi åkte te insjön. När vi väl kom till rättpris.
Så satt vi i bilen och mamma frågade va jag hade gjort av hennes plånbok?
jag: vadå plånboken???
Mamma: jaa, jag sa ju åt dig att ta plånboken innan du låste dörren!
jag: haha, meen neej de hörde väl inte jag heller..!
båda: Hahahhahah. Faaaan va dryggt!
Så då fick vi åka hem igen och hämta plånboken.
Och åka tillbaka och handla ;P

Men nu ska vi göra varma mackor. Och det var ju hur länge sen som helst!
Så det ska bli smarrigt! Sen så ska vi så klart se på idol  :)

haha, nörd som jag är så vilja jag igentligen kolla på ishocky :O
framför IDOL men vafansen. De är ju kul ;)
Men nu blir det idol som är grymt det med!


pussokram

/ Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0