Wohow!

Idag va dom grymma på Idol, Alice och Robin dom va ju KING ;D
Faktist så va Kevin också rätt så bra!
Så ikväll va dom riktigt bra. kul med rocktema ju :)
Nu blire väl att vänta på resultatet som kommer om 1 timme.
Men mamma ska gå och lägga sig för hon ska upp och jobba
så vi får se hure slutar om jag också går och lägger mig.
Kan faktist vara ganska så skönt att lägga sig tidigt, även på en fredag.

I morgon så blire tjejdag!
Blir kanske relaxen, eller det blir det för dom andra tjejerna iallafall.
Men jag är ju PANK, så vi får se :) Ska nog kanske snacka med Jonas
en som jobbar på simhallen och fjäska lite för han ;D
Annars så blire MYS hemma hos Jennifer.
Även fast philip är hemma så ska vi vara där.
Tjejerna och Philip ;D

Nu ska jag sätta mig vid tven igen !
ha en fortsatt trevlig kväll.
puss puss!

/ S.D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0