Toookdag!

Dagen börja med att jag NÄSTAN missade bussen! Så jag han inte ta på mig mer än MYSkläder!
Sen vare bara att kasta i sig min mammas risifrutti som hon gapa efter för 5 minuter sen ;) OoPS!
Sen rusa till bussen. När jag väl är på bussen. Så sitter jag mig breve lisa och talar om för henne
att det blev mysdag för min del.
Då säger hon: jaavabra, så slipper du byta om då.
Jag: vadå byta om?
lisa: jaa vi har ju idrott sen.!!
jag: nej men det har vi ju inte, det har vi på onsdag!
lisa/Sarah: jaa men det är ju ONSDAG idag :O
jag: Men vafaaaan! ;D

Så började min dag och inte blev den bättre heller.
När vi kommer till skolan och går in till alle och upp mot klassrummet, så äre bara några från BF som sitter i deras klassrum och har matte! Jaha tänkte vi och gick in i vårt klassrum och hämta sakerna. Går in och sätter oss i klassrummet med dom andra!
Så frågar dom mig och lisa: har inte ni sovmorgon idag?
Nej, men vi skulle ju hit idag och jobba matte tillsammans ju?
Dom andra: neej det är nästa vecka!!
Jag: NEEEEEEEEEEEJ!
Så lisa lurade mig, haha och sig själv att det va idag vi hade matte med dom ;P
Men icke sa nicke!
Så jag stressa ihjäl mig i onödan! ;D

Vilken början!
Sen så kom ju dom andra och skoldagen börja bli sig likt igen!
Senare på dagen efter vi hade slutat för dagen.Så kom Hanna,Lisa och jag på en super ide ;)
Hanna nämnde nämligen att hon inte ORKA gå hem
Så sa Lisa: gå upp och lägg dig i soffan här uppe då!
Då kom vi på att det kan vi ju göra :D Sova över hära!
Vi vi blev peppade som faen,och prata med Ami och Hillevi om det hela :P
Så nu ska vi bara prata med Rektorn om lov och om larmet och sådär :)
haha, så nästa vecka från måndag-tisdag så blire nog övernattning!

19:43


Nu sitter jag här helt jävla slut i huvet!
Så jag ska faktist gå och lägga mig!
Skitskönt kommer det att bli juh. Lite tidigt för en gångs skull! Och i morgon har vi sovmorgon
till klockan 11 :) Fett nice!

Vi hörs imorgon!
Byeeee..

/ S.D

Kommentarer
Postat av: Sarah

HAHA Superpluggisar som tillochmed sover i skolan :D haha Era tokar;)

2008-11-05 @ 22:14:59
Postat av: Caroline

Haha jag förstår att ni älskar skolan så pass mycke att ni inte ens vill lämna den ;) Nice med övernattning ;) HAHA <33

2008-11-07 @ 17:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0