sjuk?

Hejhej! :)
Nu har jag precis kommit hem från falun. Åt mat alldeles nyss.
Tänkte sätta mig och skriva lite här innan jag tänker sova.
för jag har sån huvudvärk och börjar känna av halsen. Jag hatar att ha ont i halsen.
Blää!
Idag så började vi klockan12. Så vi fick sovmorgon. men eftersom den enda bussen som gick typ va 8 bussen så hängde jag på lisa till natalie. (hos frisören) Hon både färga och klippte sig till lördag förstås ;)
När lisa blev klar runt halv 12, så skynda vi oss till maten och slängde i oss pannkakor. Och sen till Bion
eftersom det va skolbio idag.
Bion va väl sådär, typ krigsfilm och sånt hatar jag.! uscha!
Men annars va den rätt så bra faktist, förutom att alla som det handlade om dom nästan.
Filmen slutade 2 timmar senare. alltså vid 2 tiden, så det passa ju bra med 14:15 bussen hem :)
Sen va det hem och käka och iväg till falun.

och så nu sitter jag här :)
Känner att jag har så jävla mycket att göra just nu, så de är sjukt!
Men idag ska jag faktist lägga mig strax!
Får ta igen i möro! :)

Natti på er!
/ S.D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0