Fredag

Helloj! har inte hunnit skrivit nåt idag. har vart i falun klockan 10 i morse.och kom hem igen ca 12:30
åkte med morfar o mormor hem. dom va med mig te falun.! (mamma jobba) hängde med dom hem
fick lite mat och sen så skjusade dom hem mig vid 3 tiden. satt mig vid dator lite. sen kom mamma hem
sen drog vi te leksand och körde lite bil. Sen drog vi till madde,per och agnes för dom skulle bjuda på
nybakade lussibullar! MUMS! :) JULstämning. efter det så åkte vi hem, och nu sitter jag här har settat här
ett tag.

Imorgon är det Lisas födelsedag :)  Då SMÄLLER det för henne;) Mohahha!
Vi ska käka på borren innan vi drar vidare till nästa ställe, iallafall för dom som har åldern för lucky! :)
Lisa kommer vara DYNG ;)

Kommer vi ses där ?

/S.D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0