eftermiddag

Kära nån, har försökt förstått mig på bloggen lite, men att göra om den!
Haha, vilket fjasko ;P får inte det vita att försvinna där texten syns på.
Så jag ger upp nu innan jag blir knäpp påre!

Jag sitter och pluggar lite teori, till körkortet. Ska nämligen börja min intensivkurs
nu på måndag, så jag måste läsa lite extra nu alltså! pluggpluggplugg. :)
Men jag längtar verkligen tills jag har det där körkortet, då kan jag ta mig några
trippar till dom som har flyttat här i från. hehe!

idag har jag gått i skolan som vanligt, ganska så skön dag. börja 10- 14:00 .
Så de har vart lugnt, när jag kom hem så åkte jag nästan direkt till madde,pär och agnes.
tröööökigt att vara hemma ju. så åkte och bussade med världens sötaste!

I morgon är det fredag igen, veckorna går fort. och de är 2 veckor sen jag var hos Jonas.
Men i morgon bär det av igen, mot Småland. :)
Jag och tomas åker ner dit över helgen bara, det är nämligen 50 års jubileum för Boro.
Så tomas har bliviti inbjuden dit, och jag går med Jonas. Mycket trevligt, mycke fest ;)
Så jag vet faktist inte än om jag kommer gå i skolan i morgon eller inte, så det visar sig
tomas ska ringa mig efter jobbet tror ja. hehe ;P
Så nu väntar jag bara på att han ska ringa.

vi hörs sen igen. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0