Ny Design!

Nu har jag settat och försökt ändra min blogg lite grann.
Fan va svårt det är , fattar ju nada som vanligt ;P
Men nu är den ändrad! Och den får väl vara så här ett tag nu då :P
Nu ska jag gå vidare te sängs :)
Skönt att lägga sig lite tidigare ikväll an alla andra kvällar som blitt lite sent på sista tiden.
Men jag pluggar och står i :)
Plugg,plugg,plugg!

I morgon så blire idolmys med tjejerna, hejaheja Robin! haha, Philip
har ju självklart tagit sig till stockholm för att heja på polarn!
Så vi får väl se om vi ser dig på TV Phille!

God natt med er !
Puss <3
/ S.D


Kommentarer
Postat av: Carolina

Vill du ha hjälp så är det bara att fråga ! :)

2008-12-05 @ 18:06:58
URL: http://carolinabiors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0